slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Μήνυμα ψυχής και ενότητας από την Ντ. Μπακογιάννη

Του Δημήτρη Γκάτσιου
Ισχυρό μήνυμα ενότητας και πανστρατιάς και ξεκάθαρη απάντηση σε όσους επιχείρησαν να κάνουν λόγο για εσωκομματικές διαμάχες στη Νέα Δημοκρατία έστειλε από το βήμα του Συνεδρίου Αρχών και Θέσεων της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η βουλευτής και πρώην υπουργός Εξωτερικών, Ντόρα Μπακογιάννη.
"Κατανοώ και σέβομαι το σκεπτικό της απόφασης και τον συμβολισμό της", τόνισε η Μπακογιάννη, στον απόηχο της συνέντευξης Μητσοτάκη, μέσω της οποίας ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας δήλωσε πως δε θα συμμετάσχουν στη "γαλάζια" κυβέρνηση πρόσωπα της
οικογένειάς του. "Έχω δώσει μάχες  για την πατρίδα και την παράταξη εδώ και χρόνια. Έχω τιμηθεί από τον λαό και την παράταξη σε καίριες θέσεις, από την Αθήνα του 2004 ως το Βουκουρέστι του 2008 και αισθάνομαι περήφανη, γιατί κράτησα πάντα ψηλά την ελληνική σημαία. Έχω αποδείξει στη διαδρομή μου ότι ποτέ δεν φοβήθηκα να πολεμήσω για τις αρχές, τις θέσεις και τα πιστεύω μου. Ακόμα και όταν κάποια έλεγαν πως είχα μείνει μόνη…Σήμερα αισθάνομαι πιο δυνατή, γιατί η ανιδιοτέλεια, η αλήθεια, η καθαρότητα είναι σημαντικά εφόδια. Είμαι κόρη του μεγαλύτερου Έλληνα κοινοβουλευτικού. Υψηλότερη τιμή και διάκριση είναι ο τίτλος του βουλευτή. Μεγάλωσα με την ιδέα ότι για να υπερασπιστείς τα πιστεύω σου δεν χρειάζεται άλλο αξίωμα. Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να νικήσει η ΝΔ, μαζί με εσάς θα γυρίσουμε την Ελλάδα από άκρη σε άκρη, θα πείσουμε, θα μιλήσουμε, θα νικήσουμε, δεν υπάρχει άλλος δρόμος από αυτόν της πανστρατιάς. Ελάτε όλοι μαζί να κάνουμε πράξη αυτό που έλεγε ο Κένεντι. Μη ρωτάς τι έκανε η πατρίδα σου για σένα, σκέψου τι κάνεις εσύ για την πατρίδα σου. Θα βγούμε νικητές. Θα κάνουμε τον Κυριάκο Μητσοτάκη πρωθυπουργό, τον καλύτερο πρωθυπουργό, γιατί πιστεύει αυτά που λέει", επεσήμανε η βουλευτής και πρώην υπουργός, καταχειροκροτούμενη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: