Δικαιούται ο «υπουργός της κουρτίνας» να κρίνει τους άλλους;
Για την υπόθεση Βατοπαιδίου ξεχνά ο συμπαθής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ότι η επίσημη θέση της Νέας Δημοκρατίας και του προέδρου της Αντώνη Σαμαρά είναι ότι το λεγόμενο σκάνδαλο Βατόπαιδου είναι κατασκευασμένο συνεπώς δεν υπάρχει σκάνδαλο. Θέση που είναι διαμετρικά αντίθετη με την αμιγώς ΠΑΣΟΚΙΚΗ θέση που υποστηρίξουν τα ΜΜΕ που διευθύνει ο κ. Χατζηνικολάου χαρακτηρίζοντας το Βατόπαιδι ως σκάνδαλο.
Φτάνοντας στο σημείο να ψεύδεται, λέγοντας πως «δεν έχουν ανοίξει οι λογαριασμοί της Μονής», ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ. για να εξασφαλίσει λίγη εύνοια από τα ΜΜΕ που διευθύνει ο Χατζηνικολάου έδωσε τη συνέντευξή του στο έντυπο του Χατζηνικολάου στηρίζοντας ουσιαστικά τους ΠΑΣΟΚικούς ισχυρισμούς του Χατζηνικολάου για σκάνδαλο Βατοπαιδίου.
Όσο για το αν οι μεταγραφές πρέπει να είναι από το μέλλον και όχι από το παρελθόν που έχει "κουσούρια" και "τραύματα" έχουμε να απατήσουμε τα εξής:
Σε αυτό το τελευταίο -παρελθόν που έχει "κουσούρια" και "τραύματα"...- συμφωνούμε κύριε εκπρόσωπε απόλυτα μαζί σας. Όμως κύριε εκπρόσωπε δεν δικαιούστε να κρίνετε τους άλλους, πόσο μάλλον δεν θα πρέπει να έχετε γνώμη για το ποιοί μας πλήγωσαν, διότι και σεις είστε ένας από αυτούς που μας πλήγωσαν.
Και αυτό γιατί αγαπητέ εκπρόσωπε το μόνο έργο που έχετε να παρουσιάσετε ως υπουργός -αυτά ήταν τα λάθη του Καραμανλή- Τουρισμού ήταν οι περιβόητες κουρτίνες στο γραφείο από όπου βγήκε και ο τίτλος που σας έχουν απονείμει συνεργάτες του κυρίου Χατζηνικολάου «ο υπουργός της κουρτίνας»…
Tαξιδέψτε με την “GAPM Air”…
Ποιος έφερε την Cosco στην Ελλάδα; Ο Καραμανλής βέβαια...
Επαφές Κινέζου Προέδρου και με την αντιπολίτευση
26-11-2008
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 5
Δημήτρης Καρύδης (βουλευτής ΠΑΣΟΚ): «Πρόκειται για μία αποικιοκρατική σύμβαση με προκλητικές χαριστικές διατάξεις, όπως φορολογικές ελαφρύνσεις στη COSCO. Η παραχώρηση αυτή είναι σε βάρος της οικονομικής ζωής, της τοπικής κοινωνίας, αλλά και των εργασιακών σχέσεων, που οδηγούν το Λιμάνι σε νέο εργασιακό μεσαίωνα».
Λ. Κατσέλη (15/10/08): «Το ΠΑΣΟΚ θα επαναδιαπραγματευθεί την συμφωνία».
Τα πολλαπλά οφέλη της χθεσινής συμφωνίας
26-11-2008
Εκτιμάται ότι σταδιακά και με τις επενδύσεις που θα γίνουν από την πλευρά της Cosco για τον εκσυγχρονισμό του λιμένος, θα ισχυροποιηθεί και ο ρόλος της Ελλάδας ως οικονομικό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου, καθώς θα αναδειχθεί ως κρίσιμος διαμετακομιστικός κόμβος για τα κινεζικά προϊόντα που εισάγονται στην Ευρώπη.
Τα οικονομικά οφέλη
Το συνολικό αντάλλαγμα της παραχώρησης που θα καταβάλει η Cosco στον ΟΛΠ ανέρχεται σε 4,3 δισ. ευρώ σταδιακά στη διάρκεια των 35 ετών της σύμβασης εκ των οποίων 3,4 δισ. ευρώ η κινεζική εταιρεία τα έχει εγγυηθεί. Το αντάλλαγμα του ΟΛΠ βασίζεται σε ποσοστό επί των ετήσιων συνολικών εσόδων, το οποίο ανέρχεται σε 21% για τα πρώτα 8 χρόνια της παραχώρησης και σε 24,5% από τον ένατο χρόνο και μετά.
Εκτός από το ετήσιο αντάλλαγμα, επιπλέον θα δοθούν στον ΟΛΠ: 1) 50 εκατ. ευρώ που θα καταβληθούν εντός 15 ημερών από τη δημοσίευση της κύρωσης της σύμβασης στο ΦΕΚ. 2) Επιπρόσθετη καταβολή 700.000 ευρώ σε πέντε ετήσιες δόσεις από την 1η Ιανουαρίου του 2010, που αφορά την κοστολογική επιβάρυνση της ΟΛΠ Α.Ε. για τη διαχείριση και την εν γένει παρακολούθηση της λειτουργίας της Σύμβασης, καθώς και 3) Σταθερό ετήσιο αντάλλαγμα βάσει του μήκους και της έκτασης των Προβλητών, που ανέρχεται σε τιμές 2008 σε περίπου 5 εκατ. ευρώ για τον προβλήτα ΙΙ και 2 εκατ. ευρώ για τον προβλήτα ΙΙΙ, προσαυξανόμενο με το ΔΤΚ +2% κατ’ έτος.
Επιπροσθέτως, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α.Ε.), «εξασφαλίζεται η ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας με νέα φορτία, σχεδόν τριπλασιασμό της δυναμικότητας μέσω υλοποίησης επενδύσεων ύψους άνω των 300 εκατ. ευρώ μέχρι το 2015, που σε συνδυασμό με την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ θα επιτρέψει στο λιμάνι του Πειραιά να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου. Δημιουργούνται περί τις 1.000 νέες θέσεις εργασίας χωρίς να μεταβάλλεται το υφιστάμενο εργασιακό καθεστώς. Ενισχύονται η παραλιμενική βιομηχανία, όπως η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, οι πρακτορεύσεις, οι προμήθειες που εκτιμάται ότι θα πραγματοποιούν πολλαπλάσιο ετήσιο όγκο εργασιών».
To ΣΕΜΠΟ σήμερα είναι δυναμικότητας 1.500.000. teu’ s και με την αναβάθμιση του προβλήτα ΙΙ και την κατασκευή δύο ακόμη προβλητών, του Ι και του ΙΙΙ, σχεδιάζεται έως το 2015 να αυξηθεί η δυναμικότητα στα 4.700.000.teu ’s.
To εργασιακό καθεστώς
O πρόεδρος της κινεζικής Cosco, captain Wei Jafu, μιλώντας τη Δευτέρα σε δημοσιογράφους ανέφερε ότι τον ενδιαφέρει να διατηρήσει καλές σχέσεις με τους εργαζόμενους στο λιμάνι. Υποστήριξε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα πρέπει να ανησυχούν οι Ελληνες εργαζόμενοι, καθώς στα σχέδια δεν υπάρχει καμία αλλαγή, όπως η αντικατάστασή τους με Κινέζους, κάτι που συνεχώς επαναλαμβάνει και η διοίκηση του Οργανισμού. «Δεν θα προσλάβουμε Κινέζους εργάτες ούτε μεσαία στελέχη αλλά Ελληνες. Τους μόνους Κινέζους που θα προσλάβουμε θα σταλούν από τα κεντρικά μας γραφεία και θα είναι 2-3 άτομα που θα αναλάβουν τη διοίκηση», τόνισε. Σύμφωνα με τα σχέδια του Ομίλου υπολογίζεται ότι ο ελάχιστος αριθμός νέων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν θα είναι 1.000.
Από την πλευρά τους, πάντως, οι λιμενεργάτες εμφανίζονται αντίθετοι στη σύμβαση παραχώρησης, την οποία χαρακτηρίζουν «σύμβαση ξεπουλήματος ενός κερδοφόρου δημόσιου φορέα» και προαναγγέλλουν ότι θα παλέψουν «με όλους τους τρόπους να μην υλοποιηθεί».
3,2 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι θα είναι η αξία των εισαγωγών που πραγματοποίησε η Ελλάδα φέτος από την Κίνα.
200 εκατ. ευρώ υπολογίζονται οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων προς την Κίνα για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα και αφορούν κυρίως μέταλλα και μάρμαρο.
12 δισ. ευρώ είναι το άνοιγμα μεταξύ εισαγωγών και εξαγωγών για την τελευταία πενταετία.
1,4 δισ. ευρώ ήταν το άθροισμα των συναλλαγών μεταξύ των δύο χωρών μόλις πριν από τέσσερα χρόνια, το 2004.
52% αυξήθηκε το άθροισμα των εμπορικών συναλλαγών Ελλάδας – Κίνας μεταξύ 2007 και 2008.
23 δισ. δολάρια φτάνουν οι παραγγελίες Ελλήνων εφοπλιστών σε κινεζικά ναυπηγεία.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 4
3 Μαρτίου 2009, Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Πειραιά και Νήσων:
Υπογραφή σύμβασης ΟΛΠ - Cosco
Αθήνα, Ελλάδα - 26/11/2008
http://news.pathfinder.gr/photoscope/greece/politics/6074.html
Υπογράφεται σήμερα συμφωνία για την Cosco - Ορόσημο στις σχέσεις Ελλάδας και Κίνας
Ενίσχυση της στρατηγικής σχέσης μεταξύ της Ελλάδας και της Κίνας προσδοκά η ελληνική κυβέρνηση από την επίσημη επίσκεψη του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας Χου Ζιντάο, ο οποίος βρίσκεται από χθες στην Αθήνα. Για «αμοιβαία επιθυμία διεύρυνσης των ήδη άριστων ελληνοκινεζικών σχέσεων» μίλησε χθες ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, κατά το επίσημο δείπνο προς τιμήν του Κινέζου ομολόγου του.
«Η Κίνα αποδίδει μεγάλη σημασία στις διμερείς μας σχέσεις και είναι πρόθυμη να προωθήσουμε συνεχώς τη συνολική στρατηγική εταιρική σχέση σε υψηλότερο επίπεδο προς όφελος των λαών μας», υπογράμμισε ο κ. Χου Ζιντάο.
Στην κορυφή των συμφωνιών που θα υπογραφούν σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου μεταξύ του Κινέζου προέδρου και του Ελληνα πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή βρίσκεται η παραχώρηση του εμπορευματικού λιμένα του Πειραιά στην κινεζική Cosco.
Η ελληνική κυβέρνηση προσδοκά ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα, στήριξη της ελληνικής ναυτιλίας, αλλά και αύξηση των εξαγωγών ελαιολάδου, οίνου και τυποποιημένων οπωρικών στην πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου.
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 3
10 Μαΐου 2008, Ε. Τσούρη (ΠΑΣΟΚ):
PM Karamanlis meets with COSCO president Wei Jiafu
27 July, 2006
Jiafu said that ships would be built, on behalf of COSCO, at Greek shipyards.
The use of Piraeus, the east Mediterranean's largest port, by COSCO was the result of the meeting between COSCO representatives and Merchant Shipping Minister Manolis Kefaloyannis in February and Karamanlis official visit to China in January where he had also met with Jiafu, during which meeting it had been announced that a container ship with a capacity of 9,500 containers would be routed within the year, and would be named COSCO HELLAS.
Source: Athens News Agency
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 2
Απρίλιος 2008 επίκαιρη ερώτηση ΓΑΠ προς Καραμανλή:
Αν υλοποιηθούν τα σχέδια της κυβέρνησης για την πλήρη ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας, η Ελλάδα θα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία τα μεγαλύτερα λιμάνια, το σύνολο των μεγάλων αεροδρομίων, οι τηλεπικοινωνίες, η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και άλλοι ζωτικοί τομείς της οικονομίας θα είναι ιδιωτικοί ή και θα ελέγχονται από αντίστοιχους οργανισμούς άλλων χωρών. Αυτή η πολιτική είναι και ξεπερασμένη και αποτυχημένη. Την εφάρμοσαν μόνο στο παρελθόν ακραία
MV.COSCO HELLAS Christened in Greece
On July 27, a celebration ceremony for christening of MV. COSCO HELLAS and the maiden voyage to the Port of Piraeus was held at the container terminal of Piraeus port in Greece.Capt.Wei Jiafu, President and CEO of COSCO Group, attended the ceremony with a COSCO delegation and delivered a speech.
Greek Prime Minister Karamanlis addressing the ceremony
On July 27, a celebration ceremony for christening of MV. COSCO HELLAS and the maiden voyage to the Port of Piraeus was held at the container terminal of Piraeus port in Greece.Capt.Wei Jiafu, President and CEO of COSCO Group, attended the ceremony with a COSCO delegation and delivered a speech.Capt.Wei reviewed the process for COSCO and Greek shipping company COSTAMARE to establish a partnership and gave an introduction on COSCO's business growth and future strategy. He also stressed that as a leading shipping company worldwide, COSCO will make continued efforts together with Greek shipping communities to further maritime links between China and Greece.
Greek Prime Minister Karamanlis attended the ceremony. In his speech, Prime Minister Karamanlis spoke highly of the efforts made by COSCO and COSTAMARE for the promotion of maritime relationship between the two nations. He also expressed that Greek government will continue to support a mutually beneficial partnership between the two maritime communities.
Invited as the Godmother of the ship, Ms.Feng Jiping, Wife of Capt.Wei Jiafu, officially christened the ship at the ceremony.
High level officials from Greek government, executives from Greek shipping companies, leaders from business associations and Chinese diplomats to Greece attended the ceremony with some 500 guests.
http://www.cosco.com/en/news/detail.jsp?docId=8207Θ.Πλεύρης:"Δεν υπήρξε ζημία στο Δημόσιο"
Γενναία Δήλωση του Θανάση Πλεύρη βουλευτή του ΛΑΟΣ και μέλους της προανακριτικής επιτροπής!
Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για ζημία του ελληνικού δημοσίου, από τις ανταλλαγές στην υπόθεση του Βατοπεδίου, δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Κυριακή με Δράση», ο Θανάσης Πλεύρης, βουλευτής του ΛΑΟΣ και μέλος της προανακριτικής επιτροπής.
Πρόσθεσε ότι ...υπάρχει μια εκτίμηση του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών και πέρα από αυτό τίποτα άλλο, πλην κάποιων εκτιμήσεων επί της μεθολογίας του ΣΟΕ όπως είπε.
Σε ότι αφορά τα χρυσόβουλα είπε είναι ανόητος όποιος τα θίξει καθώς κάτι τέτοιο θα αποτελέσει εθνική προδοσία. Επισήμανε πως στα χρυσόβουλα στηρίζεται το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης και το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.
http://www.skai.gr/
Εκτός Ν.Δ. όποιος στηρίξει Τατούλη
Πιο συγκεκριμένα, ο Λυκουρέντζος είπε -μεταξύ άλλων- σε αυτή τη συνέντευξη τύπου που έδωσε στα γραφεία της ΝΟΔΕ:
"Εκείνοι που δεν στηρίζουν στο επίπεδο της περιφέρειας, τον Δράκο θέτουν αυτοβούλως κα αυτομάτως έκτος κόμματος.
Δεν μπορεί να λέει κάποιος ότι είναι στέλεχος της ΝΔ, αλλά δεν στηρίζω τις επιλογές της."
Πηγή: http://kalimera-arkadia.blogspot.com
Νέοι μέθοδοι ... εξουσίας. (Η χαρά της ζωής γίνεται αγωνία επιβίωσης)
e-mail: prevejohn@yahoo.gr
Η είδηση ….
Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο Άνεργοι, χαμηλόμισθοι, ΑΜΕΑ και πολύτεκνοι μπορούν από σήμερα να υποβάλουν αιτήσεις για υπαγωγή στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας που είναι 10 - 20 % φθηνότερο από το ισχύον οικιακό τιμολόγιο της ΔΕΗ.
Εξάλλου, εντός των ημερών αναμένεται να λήξει η εκκρεμότητα που αφορά την αναδιάρθρωση των τιμολογίων της ΔΕΗ, με την υποβολή της σχετικής εισήγησης από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ).
Ο σχολιασμός ….
Τελικά οι κυβερνώντες είναι απίστευτοι! … στα πλαίσια της όψιμης κοινωνικής ευαισθησίας που τώρα τελευταία επιδεικνύουν … αποφάσισαν να εφαρμόσουν ένα κοινωνικό μέτρο στα τιμολόγια της Δ.Ε.Η που σίγουρα θα αφορά ένα μικρό τμήμα της κοινωνίας μας. Φυσικά είμαστε υπέρ του μέτρου αλλά ο τρόπος και ο χρόνος που γίνεται δείχνει πόσο μεθοδευμένα και ύπουλα κινούνται οι άνθρωποι που μας πούλησαν και υποθήκευσαν το μέλλον των παιδιών μας στο Δ.Ν.Τ. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι πάνε να χρυσώσουν το χάπι σε όλους μας για τις μεγάλες αυξήσεις που θα επιβάλλουν στα τιμολόγια (ακούγεται ότι θα το κάνουν και στην ΕΥΔΑΠ.) στο άμεσο μέλλον. Θα δείτε ότι το κοινωνικό τιμολόγιο θα μείνει τελικά στις σημερινές τιμές και όλοι οι άλλοι θα πληρώσουμε τα κερατιάτικα της κακοδιαχείρισης (με το υπεράριθμο προσωπικό) και της σπατάλης (τους υπέρογκους μισθούς στα ανώτερα στελέχη της Δ.Ε.Η και της Ε.Ρ.Τ.) Τελικά το παίζουν καλά το παιχνίδι τους καθοδηγούμενοι από άρρωστα μυαλά που σκέφτονται και εφαρμόζουν νέες μεθόδους εξουσίας οι οποίες βασίζονται καθαρά στην ψυχολογική και πνευματική καταρράκωση των ανθρώπων. Ίσως είμαστε οι εκλεκτοί ενός παγκόσμιου πειράματος γιατί όλα δείχνουν ότι θέλουν να μας φτάσουν σε ένα σημείο να σκεφτόμαστε όχι για το πως θα ζούμε! … αλλά να αγωνιούμε για το πως θα επιβιώσουμε!!!
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ :«ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ» ΤΟΥ Γ.Γ. ΠΝΑ Κου ΜΠΡΑΚΟΥΜΑΤΣΟΥ
Κύθνος 2 Οκτωβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
«ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ»
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΕ ΚΕΑ – ΚΥΘΝΟ
Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΑΙ – ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
«ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ»
ΤΟΥ Γ.Γ. ΠΝΑ Κου ΜΠΡΑΚΟΥΜΑΤΣΟΥ
ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΥΘΝΟ ΑΠΟ ΜΟΝΑΔΑ ΑΦΑΛΑΤΩΣΗΣ
Συνεχίζοντας τις επαφές του στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου ο Κος Χαράλαμπος Κόκκινος περιόδευσε στην Κέα και στην Κύθνο.
Είχε συναντήσεις με τους υποψηφίους δημάρχους και με πολίτες των δυο νησιών. Στις ομιλίες του
αναφέρθηκε στα προβλήματα της καθημερινότητας , στις αναπτυξιακές δράσεις που επιβάλλεται να προωθηθούν (βιολογικοί, σχολικά κτίρια, αφαλατώσεις και στα δυο νησιά, αξιοποίηση των λουτρών στην Κύθνο) και στο σημαντικό έργο που είχε επιτελεστεί κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (2004-2009) όπου διατέθηκαν 20 εκ. ευρώ για έργα και δράσεις στα δυο κυκλαδονησια.
Συγκεκριμένα για την Κέα:
- Επισκευή Λιμανιού
- Αγορά οχημάτων και βυτιοφόρων για τις ανάγκες του Δήμου
- Βιολογικός «compact» για το Βουλκάρι,
ενώ ο δρόμος Χαβουνά – Καμπί που είχε ενταχθεί στο Γ’ ΚΠΣ , (δεν υλοποιήθηκε με ευθύνη «τρίτων») είναι επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί μέσω του ΕΣΠΑ (όπως άλλωστε είχε προγραμματιστεί, για να μη χαθούν πόροι από το Γ’ ΚΠΣ)
Αλλά και για την Κύθνο:
- Λιμάνι Μέριχα
- Οδικό έργο Χώρα-Δρυοπiδα
- Πολυδύναμο Ιατρείο (στο όποιο απουσιάζει Παιδίατρος και Ορθοπεδικός)
- ΧΥΤΑ και ΧΑΔΑ
- Γήπεδο 5Χ5 στη Χώρα
- Νέο Δημαρχείο και οχήματα για τις ανάγκες του Δήμου
Ενώ με ολιγωρία του νυν Γ.Γ. της Περιφέρειας Κου Μπρακουματσου, «χάθηκαν» πόροι του προγράμματος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (εγκεκριμένο από το Σεπτέμβριο του 2009) προϋπολογισμού 3,4 κ. ευρώ στο όποιο προβλέπονταν τέσσερις (4) αφαλατώσεις σε άνυδρα νησιά, μια εκ των οποίων στην Κύθνο.
Επί ένα χρόνο δεν υλοποιήθηκε κανένα έργο υποδομής ,οι οικοδομικές εργασίες σταμάτησαν, η ανεργία διογκώθηκε.
Η εγκατάλειψη των νησιών, η αδιαφορία και η έλλειψη πολιτικής βούλησης για στήριξη τους συνεχίζεται με τη δραματική μείωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών (ιδιαίτερα για την Κύθνο).
Aς θυμηθούμε μερικά γεγονότα για την Cosco τους Κινέζους τον Καραμανλή γιατί ξεχνάμε πολύ εύκολα
Εισαγωγή στο σημερινό αφιέρωμα
Υπό ελληνική σημαία το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι τις προηγούμενες ημέρες άλλο ένα πλοίο ύψωσε την ελληνική σημαία και ανήκει στον εφοπλιστή κ. Γιάννη Αγγελικούση. Το πλοίο αυτό είναι υγραεριοφόρο και ονομάζεται «Σμέισα» και ανήκει στην μικτή εταιρεία του κ. Γ. Αγγελικούση και Αράβων επιχειρηματιών. Πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Maran Gas.
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ
Τέλος Ιουλίου η συνάντηση Καραμανλή- Cosco
113 Δημοσιεύθηκε: 13:41 - 05/07/06
Ο Captain Wei, η θέση του οποίου είναι σε επίπεδο υπουργού στην Κίνα, θα συναντηθεί για δεύτερη φορά με τον κ. Καραμανλή, μετά το Πεκίνο, όπου συμφωνήθηκαν να προωθηθούν τέσσερα συγκεκριμένα ζητήματα.
Τα δύο από αυτά έχουν υλοποιηθεί ήδη (η προσέγγιση πλοίων της Cosco στον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη και η μετονομασία ενός πλοίου σε Cosco Hellas) και απομένει η εκκρεμότητα της συνεργασίας με τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Η κινεζική πλευρά ενδιαφέρεται να πληροφορηθεί εάν υπάρχει έμπρακτη ανταπόκριση στο αίτημά της και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ώστε να καθορίσει και τις δικές της ενέργειες. Το ενδιαφέρον της επεκτείνεται από την αύξηση του διαμετακομιστικού έργου της Cosco μέσω των ελληνικών λιμανιών έως την ανάληψη της διαχείρισης της προβλήτας 1 του ΟΛΠ και της προβλήτας 6 του ΟΛΘ.
Τα θέματα αυτά πάντως, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, δεν μπορούν να αποσαφηνιστούν πριν από το φθινόπωρο, οπότε ολοκληρώνονται οι σχετικές μελέτες που διεξάγονται από τα δύο μεγάλα λιμάνια.
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/106599/Article.aspx#
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 1
10 Ιανουαρίου 2008, Ανακοίνωσή του ΠΑΣΟΚ:
«Η κυβέρνηση Καραμανλή αποκαλύπτει για μια ακόμη φορά ότι, πίσω από τον “μεταρρυθμιστικό μανδύα” που ενδύεται, επιχειρεί να κρύψει τις αντιλαϊκές και αυταρχικές επιλογές της, που στην προκειμένη περίπτωση έχουν στόχο το ξεπούλημα των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης σε ιδιωτικά συμφέροντα.»
Με τον Κ.Καραμανλή συναντήθηκε ο πρόεδρος της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco
Επενδύσεις στα λιμάνια - 26 Ιουλ. 06
Συνάντηση με τον πρόεδρο της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco Βου Τζιανφού είχε την Τετάρτη στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής, με αντικείμενο την ανάπτυξη των κινεζικών επενδύσεων σε ελληνικά λιμάνια.
Ο κ. Καραμανλής συζήτησε με τον Κινέζο επιχειρηματία θέματα εκμετάλλευσης φυσικών πόρων αλλά και ανάπτυξης των θαλασσίων συγκοινωνιών, με στόχο τη μετατροπή ελληνικών λιμανιών σε βασικούς διαμετακομιστικούς κόμβους στη νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Επίσης ο κ. Τζιανφού είπε ότι θα κατασκευαστούν πλοία στα ελληνικά ναυπηγεία.
Μεταξύ των θεμάτων που έθεσε η κινεζική πλευρά είναι η δυνατότητα λειτουργικότερης συνεργασίας των δυο πλευρών, κυρίως όμως της εκπλήρωσης των χρονικών περιθωρίων που είχαν ζητήσει από την ελληνική πλευρά για να προχωρήσει η συνεργασία.
Σημειώνεται πως η ελληνική κυβέρνηση είχε δεσμευθεί πως θα απαντούσε, με βάση συγκεκριμένες μελέτες, εδώ και περίπου δυο μήνες, κάτι που όμως δεν έχει υλοποιηθεί.